Beoordelingen van China Town Ede

Recente recensies

5.0
JH .....Wij
gisteren

Het eten was heerlijk Temperatuur van t eten prima. Hebben niet lang hoeven wachten.

Dennis
gisteren
H.Woerkom
gisteren

Lekker als vanouds en precies op tijd geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steef-Jan Wiggers
15 mei 2022

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tom
15 mei 2022

De bestelling was er snel, heel (goed) erg warm, heerlijk van smaak en goede hoeveelheid. Bestellen zeker weer !!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annette de Jong
14 mei 2022

Het eten was heerlijk.helaas zat er niet de bestelde kroepoek bij. Verder prima.

Reactie van China Town

Sorry van deze menselijke fout. De kroepoek krijgt u alsnog tegoed bij uw volgende bestelling.

Vermaas
14 mei 2022

Heerlijk eten, op tijd bezorgd

V Kleij
14 mei 2022

Heerlijk gegeten zoals altijd

Peter
13 mei 2022

Het eten is goed verzorgd en van smaak, de bestelling komt ook heet binnen.

Martin Hengeveld
13 mei 2022
Steef-Jan Wiggers
12 mei 2022

Surinaamse Nasi was heerlijk - ook de buikspek. Bezorging was eveneens snel en eten mooi op temperatuur. Top!

Lia phielix
9 mei 2022

2.5 uur op het eten gewacht. Eten was niet warm. Miste sambal en het sausje voor de loempia’s. 2 x gebeld en kreeg steeds te horen nog even geduld. Totaal niet tevreden. Niet gewent van China Town.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G. van Wijk
9 mei 2022

S'middags besteld voor aflevering half 7, we kregen onze bestelling om kwart voor 8, een uur en 15 minuten te laat, het is dat ik al betaald had anders had de bezorger het hele zooitje weer mee mogen nemen, schandalig, en nog geen eens een excuus, de laatste keer dat ik besteld hebt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Teunissen
9 mei 2022

Zou ongeveer 18:30 uur bezorgt worden, kwam pas 19:45 uur. Vindt niet dat dat kan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ineke Stroker
9 mei 2022

17.20 besteld en om 19.30 pas bezorgd! Bezorger vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diana Harmsen
8 mei 2022

Sorry, dit is de eerste keer dat het matig was, Eten was niet warm meer, en aan het vlees zat heel veel vet. Hoop echt dat dit eenmalig is, wat normaal is het heerlijk, en nooit geen klacht gehad, maar kan een keer gebeuren!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Lang
8 mei 2022

Het eten werd pas na 20:00 uur bezorgd terwijl het al om 16:38 uur was besteld en om 19:00 uur bezorgd zou worden. De bestelling was ook niet compleet. Er miste een zakje sambal. En we werden niet netjes te woord gestaan aan de telefoon ook is er tegen ons gelogen. Tot 2x toe. Deze service en klanten behandeling zijn we van Chinatown ABSOLUUT NIET GEWEND !!!! Ook hebben we GEEN EXCUSES gehoord alleen de vraag om niet boos te zijn Dat zijn we dus wel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
8 mei 2022

Kare raisu was niet heel bijzonder, was benieuwd naar japanse kip, bleek gewoon kip kerrie. Rest was prima, als altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Doorn
8 mei 2022

Zoals altijd weer zeer goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Yvonne
8 mei 2022

Deze bezorger was lekker op tijd, daardoor was het eten nog heet. Vlees was deze keer stuk beter veel minder vette stukken. De ananas gefrituurd viel niet goed.

J.L. Heijne-Angenois
7 mei 2022

HAD VOOR HET EERST DIT GERECHT GENOMEN, MAG VOOR MIJ VEEL PITTIGER ZIJN EN OOK BEETJE MEER ZOUT MAAR DAT KAN IKZELF DOEN. HET WAS HEERLIJK!

evert kamp
7 mei 2022
Leo Frederiks
6 mei 2022

zoals altijd heerlijk

Ronald
6 mei 2022

Al jaren is China Town onze standaard chinees-cateraar en de kwaliteit en het bezorgen blijven optimaal. Ga zo door!

Wout van den Berg
5 mei 2022
Frank
5 mei 2022

Heerlijk gegeten 👍

Crystal
5 mei 2022

Alles had dezelfde smaak. Misschien werken aan de smaak meer gevarierd te make per recept. Het enige dat anders was was de textuur.

Resievwestr@hotmail.com
5 mei 2022

Top

E.P. de Lang
5 mei 2022

Complete bestelling en keurig op tijd gebracht

Glenn
4 mei 2022
Robert jan Smits
4 mei 2022

Weer heerlijk gegeten thuis. Lekker veel, dus morgen weer. Bezorging was top.

M.Struik
3 mei 2022

Omdat ik een afspraak had om 18.00 uur had ik het eten besteld voor 17.30 uur. De bezorger kwam om 18.05 uur en ik zei hem dat het te laat was. Dit vond hij niet leuk en maakte geen goede opmerkingen naar mij en ook voor uw zaak waren deze niet klantvriendelijk.

Dekker
2 mei 2022
Noordijk
1 mei 2022

Het eten was super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

RL
1 mei 2022

Heerlijk eten en super vriendelijke bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.L. Heijne-Angenois
1 mei 2022

gewoon goed en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre van der Weel
1 mei 2022

Geen woorden voor, altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aerns
1 mei 2022

Top kwaliteit eten. Bezorging zelfs 20 minuten eerder dan aangegeven in de app.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
30 april 2022

Gerechten zoals altijd prima kwaliteit. Snelle bezorging. Kortingscode helaas niet goed verwerkt bij afrekening. Volgende keer opnieuw proberen.

Reactie van China Town

Bel:020-2440858 de sitebeheerder kan u hierover toelichten.

Visser
30 april 2022

Netjes op tijd, vriendelijke bezorger, beleefd, en heerlijk eten, zo fijn dat jullie nu ook in Bennekom bezorgen.

De jong
30 april 2022

Laatste tijd merken dat er soms geen eten bij zit wat we besteld hebben. Is nu 3x gebeurd⁷

Wiggers
29 april 2022

Wederom prima eten. De crispy noodle was een beetje lauw/warm maar nog steeds wel goed te eten. Verder bezorging top!

M. Kok
29 april 2022

Keurig op tijd en alles goed verpakt en lekker warm. De smaak was voortreffelijk, zoals we gewend zijn. De 'normale' porties genomen en die zijn ruim voldoende.

Marijke
28 april 2022
Frans
28 april 2022

Sambal zakjes graag strikje in maken gaat makkelijker open

Margreet
28 april 2022

Wederom heerlijk eten! Had iets warmer mogen zijn. Is altijd goed warm Maar deze keer wat lauw.

Resievwestr@hotmail.com
28 april 2022

Prima

Ed
28 april 2022

Eten was prima, maar bezorging was 20 minuten te laat, terwijl we al 1.5 uur van tevoren hebben besteld. Ik weet dat het Koningsdag was, maar dan graag op de hoogte houden dat het later wordt. Dat voorkomt frustratie.

Anoniem
27 april 2022
Pater
26 april 2022
Simon
25 april 2022
Marjan Ykema
25 april 2022

Het eten was deze keer niet zoals we gewend zijn. Het was koud, het vlees was niet gezouten en de bananen waren erg vet. Volgende keer weer beter?!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hj van Eerten
24 april 2022

Het bestelde eten was lekker. Geroosterd speenvarken vomd mijn vrouw heel lekker. Dat is babi Pangan zonder de saus. En dan dus geroosterd. Is lekker knapperig. Ik vond het rundvlees met de groente lekker. De nassi en de rijst hebben geen Woow factor maar alles bij elkaar inclusief de vriendelijke bezorger die het geheel netjes overhandigde zorgde ervoor dat we er een goed gevoel aan over hebben gehouden. We zullen hier weer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. Bruil
24 april 2022
H van Ee
24 april 2022

Alleen de bakbenanen vond ik niet zo lekker deze keer beetje aan gebrand eten was prima en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Doest
24 april 2022

uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johannes
24 april 2022
Arjan L
23 april 2022

Babi Ketjap vind ik persoonlijk te nat.

Fam uit Ede
23 april 2022
Henk
23 april 2022

Als altijd. Prima kwaliteit en keurige bezorging. Bedankt weer!!!

Jan
23 april 2022

Op tijd bezorgd. We hebben er weer lekker van gegeten.

Van de Goor
22 april 2022

Aangegeven bij bestelling geen prei, ui en paprika, helaas is daar geen rekening mee gehouden😟

Margo
19 april 2022

mooi op tijd bezorgd, goede temperatuur en lekker eten

Marc
19 april 2022
Vd burg
18 april 2022

Vlees bij de nasi rames was erg taai niet te eten.

yvonne borgers
18 april 2022
Rob Kuik
18 april 2022

weer heerlijk eten, warm bezorgd en keurig op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

n. prins
17 april 2022

ik heb deze keer geen bevestigingsmail van mijn bestelling gekregen en dus mis ik ook mijn spaarpunten. eten was prima. groetjes Nienke

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van China Town

Bevestigingsmail waarschijnlijk in uw spambox terecht gekomen. Spaarpunten kunt u zien op uw mailbox.

Peter
16 april 2022
kamp
15 april 2022

beide zeer goed

Anneke van Barneveld
15 april 2022
Cor
13 april 2022

Snel bezorgd, was zo als gewoonlijk heerlijk.

Donald Caspersz
12 april 2022

altijd super gedaan

Peter Nijman
10 april 2022

Als van oudst snel geleverd, dus nog warm, maar belangrijker nog heerlijk gegeten van loempia, weekmenu en dubbelgerecht Babi Pangang met Fou Yong Hai. Dan ook nog een volle spaarkaart goed voor €10 korting bij volgende bestelling wat we zeker gaan doen!

Ria Schreuder
10 april 2022

Was super lekker,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Feller
9 april 2022

Porties waren royaal, vlees bevatte iets meer vet dan vorige keer. Bezorger was ruim op tijd.

Rijnders
9 april 2022

Eten was lauw moest het opwarmen jammer

M. VdKamp
9 april 2022

Geen verbeterpunten

Carla
9 april 2022

Heerlijk, goed warm, op de afgesproken tijd bezorg.

Martin
9 april 2022

Zoals vanouds. Prima Chinese gerechten. Snelle, correcte bezorging. Houden goed rekening met allergieën.

A. Homan
8 april 2022

bestelling werd een uur te vroeg bezorgd.

Gijs
8 april 2022

Zoals altijd een erg goede kwaliteit met uitstekende ingrediënten, super snel bezorgd en heerlijk warm bij aankomst.

Cor
8 april 2022
Wiggers
7 april 2022

Prima service, tijdig gebracht, netjes bereid en warm. Plakken kroepoek wat aan de prijs.

A spronk
5 april 2022

Lekker eten gemaakt volgens mijn wensen. Al jaren hoge kwaliteit.

Jaap De Kruijff
5 april 2022
Henk Lindeboom
5 april 2022
Marco de Vries
4 april 2022

Super service, op tijd geleverd, en lekker eten iedere keer weer.

Leander
4 april 2022
Diana
4 april 2022

Eten was weer heerlijk. Bij de combinatie was helaas alleen alle ketjapsaus naar de kou you luk gelopen, was dus geen zoetzuur sausje meer. Verder heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DOORN
3 april 2022

Zoals gewoonlijk weer zeer smakkelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H. Sundermann
3 april 2022

Het eten was prima, behalve de loempia,'s, die waren hier en daar aangebrand

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G. Remmelink
2 april 2022

De bestelling is niet rechtop vervoerd helaas zat alles onder de saus vd fou yong hai en saté saus, alle bakjes vies en vet:( De smaak en kwaliteit van het eten was wel goed.

Margreet slootmans
2 april 2022

Eten was deze keer wat smaakloos maar verder zoals altijd prima

E.P. de Lang
1 april 2022

Bezorging keurig op tijd en compleet

Van Doorn
1 april 2022

Heerlijk gegeten!

Verhoeks
1 april 2022

Heerlijk gegeten Op tijd bezorgd

Wout Post
1 april 2022

Lekker eten en snel bezorgd

Watze
1 april 2022

Goede en duidelijke app met keuze voor bezorgen of ophalen. Snelle bezorging.

Peggy
31 maart 2022

Al jaren een begrip fijne mensen en het eten is grandioos. Zoals Chinees overal zou moeten smaken maar dat helaas niet doet

Fr T
31 maart 2022

Bezorging op tijd Het eten was goed

Geurts
31 maart 2022

Helaas was het eten niet warm meer was nu de 2" keer al niet gewend van jullie

Coen
30 maart 2022
Leo Frederiks
30 maart 2022

Zo als altijd geweldig van smaak

Schuurman
30 maart 2022

Toppie

Cor
28 maart 2022

Lekker eten, snel bezorgd en vriendelijke bezorger.

Radical R
28 maart 2022

goed gevulde Tjap Tjoy Fou Yong Hai was ook goed tevnes de Babi Pangan krokant en niet te droog kortom goede maaltijd en levering was ruim op tijd

Adri Laurens
28 maart 2022

Sneller bezorgd dan opgegeven en verwacht. Heerlijk eten, goed verpakt en prima hoeveelheden. De Pisangs zijn een absolute aanrader. Babi pangang in balisaus was verrassend. We zijn al vaste gasten en blijven dat ook.

Groeneveld
26 maart 2022
Anja Schaefers-van de Kamp
26 maart 2022

De nasi was aangebrand.

Peter
26 maart 2022

Heerlijk warm op tijd!

Herman Hofman
26 maart 2022

Wederom uitstekend

Peter
26 maart 2022

Jammer dat er in de Babi Pangang een stuk plastic zat ( de opening waar je een emmer mee openmaakt) Dat maakt het minder smakelijk. Ik zal wel pech gehad hebben. Maar daar zat hij dus.

Herman Klumpenaar
25 maart 2022

Eten was behoorlijk afgekoeld. Kwaliteit goed. Temperatuur matig

Van Heusden
25 maart 2022
Frans
25 maart 2022

Was weer lekker goede bezorging

J Molendijk
25 maart 2022

Babi en Ajam pangang. Vlees en de kip waren nogal droog. De mihoen was goed

Van den Brink
23 maart 2022

Had deze keer het weekmenu. Superlekker met veel diversiteit. Groot compliment voor de kok.

Cindy
22 maart 2022

Top bezorger! Maakte het helemaal goed dat het iets later dan gepland bezorgd werd.

Derksen
22 maart 2022

Snel efficiënt beleefd vriendelijk en smakelijk!

Joey Van Dijk
21 maart 2022

Heerlijke babi ketjap, ossenhaas in Bali saus vond ik erg smaakloos. Vlees was wel mals.

Yvonne
21 maart 2022

Het was weer lekker alleen was het eten kouder dan de eerste keer, bezorger kon waarschijnlijk adres moeilijk vinden. ( dit gebeurt bij meedere mensen)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C.A. van Wijngaarden
21 maart 2022

Twee uur van te voren besteld. Ruim 20 minuten bezorgd en een koude maaltijd ontvangen. Zeer slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lilian
21 maart 2022

Heerlijk gegeten en een nette en heel vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andre vd W
20 maart 2022

Heerlijk weer en lekker en niet duur!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edgar
20 maart 2022

De bezorger was nog wel op tijd maar gaf aan dat hij moest zoeken naar het adres. De loempia was lauw en slap. Het rundvlees op de loempia was goed op smaak en warmer dan de loempia zelf. Ruim een half uur nadat de loempia al was bezorgd kreeg ik een melding op de mail dat de bezorger onderweg was. Beetje vreemd. Zou ook wel prettig zijn als de bezorger de helm van zijn hoofd doet bij het bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Hunen
20 maart 2022

17.15 besteld. In de mail stond bezorging rond 18.00u. Dat werd uiteindelijk rond 18.45u. 2x zo lang als de verwachting was. Dat is wel erg lang en wellicht beter in te schatten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mevrouw Roelofs- Heiwegen
20 maart 2022

Heel snel geleverd en toch warm en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fenny
20 maart 2022

Het eten kwam mooi op tijd en het was heerlijk! Dus heel lekker gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Edwin de Lang
19 maart 2022

Prima bezorging en keurig op tijd. Jammer dat ik maar 1 zakje sambal had in plaats van 2 waar ik om had gevraagd

Jan
19 maart 2022
Rijlaarsdam
18 maart 2022

Top levering en lekker eten zoals altijd zeer te vreden.

Leo Frederiks
18 maart 2022

Lekker

Fiona van Koot
18 maart 2022

Het was heerlijk en snel bezorgd

Andre van der Weele
17 maart 2022

Zoals altijd goed en lekker.

Nolten
17 maart 2022
E.Driesten
16 maart 2022

Goed op tijd en een verrassend lekker weekmenu!

Simon
16 maart 2022

Ruim 10 minuten later bezorgd

René v Aken
15 maart 2022

Zoals altijd heerlijk eten, blijft de beste voor ons !!

Inge
14 maart 2022

Het was keurig op tijd, het was lekker maar een beetje saai van smaak

Tanja van huisstede
14 maart 2022

Het was super heerlijk

Margreet Slootmans
14 maart 2022

Wederom lekker eten en Vriendelijke bezorger Keurig op tijd

Andre
14 maart 2022

Eigenaar niet echt klantvriendelijk

j.schuurman
13 maart 2022
Peter
13 maart 2022

Lekker snel en heerlijk warm!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos
13 maart 2022

Alles vers bereid, en goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam
13 maart 2022

Weer heerlijk gegeten met z'n allen. En zoals altijd snel en vriendelijk bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Keizer
13 maart 2022

Het eten was niet warm meer, en niet zo lekker als de vorige keer erg jammer.

Kops
13 maart 2022

De bakken met de gerechten waren gaan lekken en niet gesealed. Plastic tas was onder de saus.. Omdat ik zo’n honger had, heb ik het wel aangenomen.. Graag volgende keer de plastic bakken met gerechten en veel saus sealen met huishoudfolie papier.

SD
11 maart 2022
Henriétte de Geit
11 maart 2022

Het was weer heerlijk. Keurig op tijd en alles goed warm. De bezorging keurig en beleeft en na die tijd als er wat over is blijft het lekker. Van mijn een dikke 10. Ga zo door en ik hoop nog veel gebruik te maken van jullie heerlijke eten. Gasten vragen ook altijd bij wie ik het bestel en geef dan ook jullie naam door. Dank weer voor het zeker te weten dat het altijd goed smaakt.

S brouwer
10 maart 2022

Was erg lekker en goed op temperatuur bezorging was ook goed en netjes optijd

Feller
10 maart 2022

We hebben eindelijk een goede Chinees restaurant gevonden. Porties waren royaal.

v.noort.c@gmail.com
9 maart 2022
P.vogel
9 maart 2022

Snelle bezorging alles prima! Zoals altijd 😉

Marian van de Kraats
8 maart 2022

Het eten was lekker, maar niet super warm. Dat vond ik wel jammer. Bezorging was kwartiertje later dan aangegeven.

Schoonhoven A.
8 maart 2022
Marco van Halum
7 maart 2022

De ajam pangang in ketjap saus leken botjes en spieren in te zitten. De rest was prima.

Wessel Willemsen
7 maart 2022

Zeer hoge kwaliteit en heerlijk van smaak alleen de babipanggang en de saus kan wat pittiger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
6 maart 2022

Eten was goed, was warm, goed van smaak. Alleen de frode saus bij het vlees grandma's waren ze vergeten. Vandaar niet de volledige 5 sterren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.p.
6 maart 2022
Arnold van Harn
6 maart 2022

Zoals altijd, snel bezorgd en lekker gegeten.

Kleijer
6 maart 2022

Altijd goed, ruim binnen de tijd , goed warm bezogd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T Boonstra
6 maart 2022

Bestelling werd op tijd bezorgd. Vlees was mooi dun gesneden, maar was niet volledig gaar naar mijn idee. Smaak was prima

Dekker
4 maart 2022
Nely
3 maart 2022

Was ruim op tijd bezorgd. We hadden weekmenu en daar zat net wat anders bij en dat smaakte heerlijk

Fred Kuipers
3 maart 2022

Als van ouds was het eten bijzonder smakelijk en de bezorging perfect op het gewenste tijdstip door een zeer vriendelijk en nette bezorger. Chapeau!

Coen Blokker
2 maart 2022

Heerlijk! Echt genoten………bedankt!

Martine
2 maart 2022

Lekker eten en altijd fijn op tijd

Gerrie
1 maart 2022
Zoraida
28 februari 2022

Snelle bezorging en lekker eten

Fenny
28 februari 2022

Heerlijk eten en het eten was mooi op tijd!

Frank
28 februari 2022

Was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M van Duppen
27 februari 2022

Super zoals altijd 😀👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bram Zuidland
27 februari 2022

Ede

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johannes
27 februari 2022
Marinus
27 februari 2022

Binnen de tijd en lekker eet, de smaak zoals gewoonlijk goedr

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leo Frederiks
27 februari 2022
AWP van Ginkel
27 februari 2022

Was weer goed zo als altijd

Fred B
26 februari 2022

Lekker eten, snelle en vriendelijke levering

wilma janssen
25 februari 2022
Rob van Ewijk
25 februari 2022

Hebben het verkeerde geleverd gekregen. Het was wel heel lekker. In plaats van het weekmenu iets van kip met citroen, varkens vlees met groenten

Reactie van China Town

Wegens een technische storing kunnen wij het weekmenu op chinatownede.nl helaas niet aanpassen. Het weekmenu op onze website is de actuwele. Sorry van het ongemak.

Donald Caspersz
25 februari 2022

alles prima in orde

Jasper
24 februari 2022

Top service!!

Staal
24 februari 2022

Wij hadden om 17.45 de bezorging verwacht vilgens de mail .om 18.05 was deze er nog niet hebben gebeld .bezorger was onderweg was het antwoord dat we kregen .helaas kwam onze bestelling pas om 18.30. Tas kapot bakjes stuk eten koud en 3 kwatier te laat ...aan de telefoon word alleen maar gezegd .bezorger onderweg ...helaas jammer dit

Henriëtte de Geit Mariëndaal 219
24 februari 2022

Heerlijk eten weer. Keurug op tijd en echt goed warm. We bestellen gauw wat weer!! Ga zo door!!

J v Koot
24 februari 2022

weer toppie lekker en op tijd

Bugs
23 februari 2022

Altijd goed hier!

Jaap De Kruijff
21 februari 2022

Tevreden zeer goed.

Martin
21 februari 2022

Al jaren klant van China Town. Altijd weer prima Chinees eten en perfecte bezorging. Altijd aandacht voor allergieen.

Edwin
21 februari 2022
Gert Mosterd
20 februari 2022

Heerlijke loempia's

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.boon
20 februari 2022

Altijd goed hoor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margreet
20 februari 2022

Heerlijk eten en precies op tijd bezorgd!

A. Koning
20 februari 2022

Op de afgesproken tijd bezorgd door een uiterst vriendelijke jongeman. Genoten van diverse gerechten, die bij aankomst nog prima op temperatuur waren.

D
20 februari 2022
Leo Frederiks
19 februari 2022

Was heerlijk

Andre
19 februari 2022
I.huijbers@home.nl
18 februari 2022
Bea van de Weerd
18 februari 2022

Topper de bezorger voor het brengen met die storm👍🏻💪🏻🌬

Gerda Kruijsdijk
18 februari 2022

Weer supper lekker. Snelle bezorging 1 klein puntje,voorheen zat er altijd een groot stuk ei in. Nu kruimel ei. Dat vind ik wel jammer. Dat mis ik wel zou dat weer toevogen aan de loempia's. Voor de rest perfect en erg lekker. Maar was wel erg lekker

Hol
18 februari 2022

Het was weer prima goede smaak sensatie en goed verzorgd

Henk Lindeboom
18 februari 2022

prima voor elkaar

Leo Frederiks
17 februari 2022

het was fantastisch lekker

Groters
16 februari 2022

Bestelling een half uur te laat, we misten een deel van onze bestelling en kregen in plaats daar van de bestelling van iemand anders. Eten was lauw en niet best, Tjaptjoi 70% tauge. Bezorger heeft zijn uiterste best gedaan de boel te corrigeren, dit was het enige positieve. Het heeft er van weg dat de kwaliteit van ChinaTown achteruit gaat, de laatste bestellingen gewoon niet goed, jammer!!

Hlensink
15 februari 2022

Was prima en erg lekker

Bakhtiar
14 februari 2022

Weer top. Super lekker vers en warm bedankt weer groetjes Fam Bakhtiar

Simon
14 februari 2022
winny Reijmes
14 februari 2022

altijd optijd bezorgd en goed warm het eten. geweldig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.J. van Beek
14 februari 2022

Wij vinden het eten gewoon goed. Enige onduidelijkheid bij mij is het spaarsysteem. Soms krijg je door dat je bv 8 punten hebt gespaard, nu staat er weer niets op de bon of het mailtje. Makkelijker zou zijn, denk ik, als je via mail bestel, dat je dan direct weet hoeveel punten je hebt gespaard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van China Town

Bel voor spaarpunten info bestelsitebeheerder op 020-2440858

J. Alberts
13 februari 2022

Ik ben beter gewend van China Town. Babi Pangang en procureur uit het weekmenu waren droog en taai. Groente was te gaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton van Schoonhoven
13 februari 2022

Rundvlees was taai rest was weer erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
13 februari 2022

Leuke en vriendelijke bezorger! We vinden kwaliteit van het eten minder worden, en duur. Hadden half 6 gevraagd om te bezorgen en was er al kwart over 5, we waren net thuis

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

P.vogel
13 februari 2022

Snel bezorgd. Heerlijk gegeten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harry
13 februari 2022
Wilco
13 februari 2022

Stipt op tijd en van goede kwaliteit.

Dick
12 februari 2022

Goed gevarieerd menu en smaakvol

Rob Kuik
12 februari 2022

Altijd heerlijk. op tijd bezorgt. mag wel iets meer vet van vlees en kip. verder prima!

Joop
12 februari 2022

lekker gegeten, goede kwaliteit/prijs verhouding

John
12 februari 2022

Optijd en top

Gerda
12 februari 2022

Was weer een supper lekkere maaltijd

Martin
12 februari 2022

Prima Chinese maaltijden. Houden goed rekening met opgegeven allergiën. Snelle, nette bezorging.

Marinus
12 februari 2022
JM
11 februari 2022

Prima vers eten. Super website met goede follow-up met goede e-mailberichten over bestelling en bezorging

Henriëtte de Geit Mariëndaal 219
11 februari 2022

Geweldig weer na een lange tijd weer chinees mogen eten. En natuurlijk dan weer bij jullie. Precies op tijd goed warm eten en een heerlijke smaak. Keurige bezorger. Al met al in één woord groote klasse ga zo door!!

Lisette
10 februari 2022

De gebakken ananas zou ik eerder dubbel zo dik doen, hij is nu een beetje uit proportie qua smaak en deeg, vooral in vergelijking met de gebakken banaan. Verder hebben we weer super lekker gegeten!

Bakhtiar
10 februari 2022

Altijd warm en lekker. we hebben weer super genoten perfecte begin van onze avond bedankt

Marleen
9 februari 2022

De bestelling is ruim optijd besteld, helaas kwam de bestelling een kwartier te laat.

E.P. de Lang
9 februari 2022

Juiste bestelling en mooi op tijd gebracht

E Huijzer
8 februari 2022

Het was weer erg lekker en supersnel bezorgd.

H.Veenendaal
8 februari 2022

Mooi optijd en was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van laar
7 februari 2022
Leo Hofland
7 februari 2022

Eten was lauw. De bezorger wist niet goed waar hij moest zijn, vertelde hij. Dat heeft tijd gekost. Logisch. Kan gebeuren. Wel jammer want we hadden visite die mee at.

Rommy Pasma
7 februari 2022

We hadden 17.30 een bestelling geplaatst met als opdracht zo spoedig mogelijk. De volgende tijd was 18.30. Op de mail stond dat de bestelling 18.20 bezorgd zou worden. Echter was deze er om 18.30 nog niet. Ik heb toen gebeld. Er werd mij verteld dat ze ons vergeten waren... Het eten werd uiteindelijk pas na 19.00 bezorgd. Ik vond dit erg jammer omdat ik gasten had die nu langer moesten wachten. Wat ik ook jammer vond is dat er geen excuus was. Ik heb doorgaans hele goede ervaring met de catering maar dit was een teleurstelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.Beumer
7 februari 2022

De bapipangang was een beetje taai.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G. Schoonderbeek
6 februari 2022

De smaak van de gerechten waren goed. Enig minpuntje; het mocht wel wat warmer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thea
6 februari 2022

Het eten was 40 minuten te laat en koud

Marcel
6 februari 2022

Erg lekker allemaal en super snel bezorgd 👍

Jopie Jacobs
6 februari 2022

het eten was lekker en de bezorging perfect.

Ineke
5 februari 2022

Zoals we gewend zijn prima kwaliteit en op tijd bezorgd. Tip: het zou fijn zijn als je meerdere gerechten bestelt, je de mogelijkheid hebt om bij een paar gerechten aan te geven dat je er geen rijst, nasi, bami op iets anders bij wilt.

v d linden
5 februari 2022

Het eten was niet heet meer

Annemarie
5 februari 2022

De bezorging was aan de vroege kant, maar het eten was weer heerlijk. Gloeiend hete soep 👍 We bestellen snel weer een keer.

Alexander
4 februari 2022

Super lekker en snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Piti Rosbag
4 februari 2022

Snelle bezorging. We hadden een Indische rijsttafel besteld, maar deze was verre van Indisch. Alles is gedrenkt in de zoete saus, grote hompen vlees veel te droog en smaakloos, sperziebonen in saus lijken uit pot te komen. Helaas, geen China Town meer voor ons.

Edwin de Lang
4 februari 2022

Alles compleet en keurig op tijd

Robert jan Smits
3 februari 2022

Zowel het eten, dit keer een heerlijke Indonesische rijsttafel, als de bezorging was weer uitstekend.

Schuurman
3 februari 2022

Alles was top eten, bezorging en mooi op tijd.

Leo Frederiks
3 februari 2022
Gerard
2 februari 2022

Super lekker weer en precies op tijd.

Jack
31 januari 2022

Heerlijk gegeten. Snel geleverd. Prima zo.

Ans Meurs
31 januari 2022

prima kwaliteit,goede bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arend v Wakeren
30 januari 2022
van Herwaarden
30 januari 2022

Was heel goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Boshoven
30 januari 2022

was weer heerlijk eten en op tijd bezorgd door zeer vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Madelon van den Born
30 januari 2022

Het eten was heerlijk en warm en de jongen die het bezorgde was vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam.
30 januari 2022
Richard
30 januari 2022

Ik bestel al jaren bij China Town.Het eten wordt altijd op tijd bezorgd en smaakt altijd heel erg goed.Hebben een goede service en zijn klantvriendelijk.Zeker aan te raden.

Fam Koot
30 januari 2022

Bestelling was er razend snel. Echter het eten was lauw, crispy noodles slap en bijna koud. Het lijkt alsof alles al in bakken staat zodat alles alleen maar KORT opgewarmd wordt in de magnetron om. Dit doet de kwaliteit geen goed! Voor ons een afknapper en reden te meer om niet meer te bestellen.

Hetty
30 januari 2022

Zoals iedere keer weer uitstekend!

Aswin
29 januari 2022

Was lekker alleen kroepoek zat er niet bij door de drukte vergeten denk ik de loempia,s waren lekker

Reactie van China Town

Sorry van deze menselijke fout. Notitie bij ons gemaakt dat u het bij de volgende bestelling alsnog tegoed krijgt.

Fielt
29 januari 2022

Eten verkeerd bezorgd

Bram Zuidland
29 ja